Nog een heel kort nachtje..... - Reisverslag uit Streefkerk, Nederland van Laura Reijm - WaarBenJij.nu Nog een heel kort nachtje..... - Reisverslag uit Streefkerk, Nederland van Laura Reijm - WaarBenJij.nu

Nog een heel kort nachtje.....

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 September 2013 | Nederland, Streefkerk

Daar lig je dan, heerlijk in mijn bedje, met alles zo vertrouwd om me heen.. Wat zal ik het gaan missen! Afgelopen week en vooral afgelopen dagen zijn erg vreemde dagen geweest, wel ontzettend leuk afscheid gehad gisteren!! En bij deze beloof ik plechtig dat ik de ontzettend leuke kalender per dag zal bekijken en dus niet stiekem vooruit spiek!!;) Kben ontzettend nieuwsgierig naar alle verhaaltjes enzo..
Onbegrijpelijk dat ik over zo'n 20 uur gewoon op een plek ben waar ik 5 maanden ga verblijven en niet meer terug kan..
Maar goed ik hoop eigenlijk heel snel weer een blog te kunnen schrijven, maar heb werkelijk geen flauw idee hoe het zal verlopen, of we snel internet kunnen fiksen in het voor ons ook nog steeds eigenlijk onbekende verblijf.
Het is als het goed is een appartementje geworden in het plaatjes Bakau, vlakbij de zee..:):):) Maar goed daar kan ik morgen meer over vertellen, want zeker weten doe ik het niet..
Ook onze stageplannen zijn nog niet echt verder bevorderd en hopen we ook daar allemaal duidelijkheid over te krijgen, zodra ik het weet laat ik het weten (als ik de mogelijkheid heb)!!
Ik weet ook niet of ik op m'n 06 te bereiken ben, aub niet bellen kost me een vermogen..! Ik hoop daar een simkaart aan te schaffen schijnt een stuk goedkoper te zijn..
Verder hoop ik bereikbaar te zijn via skype, je kunt me vinden onder de naam 'laura_reijm'.

Morgen 10.45 hoop ik in Brussel op te stijgen en om 14.55 (Nederlandse tijd 16.55) te landen op Banjul airport. En als het goed is worden we daar opgehaald, maar ach het blijft nog even een verrassing..

Nu ga ik mijn oogjes proberen te sluiten voor de komende 5 uur na deze slopende emotionele dag waar ik op m'n vader, moeder en zus na echt van iedereen afscheid heb moeten nemen, ik ga jullie missen!

Liefs Laura


  • 02 September 2013 - 15:24

    Jeanine:

    Heee lieve laura,

    Een heeeeel mooie en bijzondere tijd gewenst!! We zullen je blog bijhouden! :)

    Liefs B&J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 18 Juli 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 39747

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk India

02 September 2013 - 30 Januari 2014

Stage Gambia

Landen bezocht: