Angstaanjagende zondag...... - Reisverslag uit Bakau, Gambia van Laura Reijm - WaarBenJij.nu Angstaanjagende zondag...... - Reisverslag uit Bakau, Gambia van Laura Reijm - WaarBenJij.nu

Angstaanjagende zondag......

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 September 2013 | Gambia, Bakau

Zo voor ons doen toch weer heel wat beleefd dit weekend..

Zaterdag zagen we de mooie kant van het leven in Gambia, een heerlijke middag op het strand, genieten! We gingen samen met wat collega's naar het strand, meeste speelden potje voetbal, wij keken rustig toe, 't was heerlijk weertje! Er werd van alles mee genomen naar het strand, zelfs de BBQ kwam er aan te pas, lekker geitenvlees op de BBQ en knabbelen maar, iedereen at deze keer zowaar van een plastic bordje, kennen ze hier dus wel..
Was prima daagje zo..

Zondag was een flink zweterig daagje.. 's Morgens eerst naar de kerk, en daarna weer bezoekje gebracht aan Amadou.. Beetje geholpen met de voorbereidingen voor het eten en dan uiteindelijk om 4 uur je lunch krijgen, was werkelijk uitgehongerd als je 's morgens om 9 uur voor het laatst gegeten hebt.. Toen stelden de zoon van Amadou voor om naar de krokodillen rivier (pool) te gaan. Daar zeggen we natuurlijk geen nee op! Toch wel een beetje angstzweet toen we richting the pool gingen,
maar ja tis echt waar, levende krokodillen met open bekken aangeraakt, en ze vonden me niet eens een lekker hapje!;) De tactiek is hier dat ze goed vol voeren met vis, zodat ze geen trek meer in hebben in al die toeristen die een bezoekje komen brengen.. Leuke ervaring!

Nu weer maandagmorgen en gaan we weer aan het werk, succes allemaal!

(foto's als bewijs komen bij de blog!)

• 23 September 2013 - 12:41

Jantine:

Waaaaaah... gaaf joh!!
    Dat zou Stef wel leuk vinden:P

Oh je foto's ook.... zag ik eerst niet!
    Maar ik zie meer dan krokodillen laus... :p collega's van het andere geslacht.. hmm
    Haha.

Nou chick geniet er weer van en werkse deze week!
    knuffel